poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Man behind the sun (1988)

W japońskiej jednostce 731 przeprowadzane są brutalne eksperymenty. " Królikami doświadczalnymi" są ludzie, a mianowicie Chińczycy, Koreańczycy, Mongołowie, Rosjanie i inni. Przechodzą oni najwymyślniejsze tortury.

Okrutny film w reżyserii Tun Fei Mou powstał w 1988 roku. Jest oparty na prawdziwych wydarzeniach. Pokazuje on eksperymenty wykonywane na ludziach przez Japończyków. Jest to wstrząsający obraz pokazujący, że ludzka okrutność i brak szacunku do drugiego człowieka nie mają granic.


Krwawe sceny mną nie wstrząsnęły ( jestem już do nic przyzwyczajona ), jednak niektórych widzów mogą dopaść mdłości. Krwi leje się dużo, a wszystko jest pokazane bez ogródek. Opowiem Wam o kilku doświadczeniach. Młodej kobiecie polano ręce bardzo zimną cieczą, a następnie kazano jej włożyć je do ciepłej wody. Następnie jednym ruchem ściągnięto z nich skórę. Pewnego mężczyznę wsadzono do kabiny pod ciśnieniem, które ciągle podwyższano. Wnętrzności zaczęły wypływać mu przez odbyt.
Zasmuciła mnie scena krojenia chłopca. Strasznie go wykorzystano . :( Na marginesie powiem, że do tej sceny wzięto prawdziwe zwłoki.
Mogłabym tak wymieniać i wymieniać, jednak całą ''zabawę'' chcę zostawić Wam.


Nie polecam tego obrazu osobom o słabych nerwach i żołądku, ponieważ wątpię czy by to wytrzymały. Świadczy o tym sam fakt, że w Chinach po wyświetleniu tego filmu na zawał zmarło 16 osób.

9 komentarzy:

  1. Strasznie tu u Ciebie na blogu, mrocznie a zarazem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O.o zmarło na zawał?!! Muszę go polecić mojej nauczycielce od chemii i matmy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie ten film będę musiałgo obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalia- haha, dobry pomysł :D

    Dzięki za komentarze i pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wrrr ja nie cierpię horrorów, to nie na moje nerwy ;D ale z takim blogiem sie jeszcze nie spotkałam pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie mam w planach. Dobrym horrorem nigdy nie pogardzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. napisz mi na gg inne sceny chwilowo nie moge obejrzec tego filmu mam problem z netem ;( moje gg-36212872

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam ten film całkiem nie dawno i do tej pory mam niektóre sceny przed oczami. A pomyślcie sobie ile ci ludzie musieli wycierpieć. Jednak człowiek to najgorsza bestia...

    OdpowiedzUsuń

Podobała Ci się recenzja?
Chcesz wyrazić zdanie o filmie?
Zapraszam do komentowania, czytam wszystkie wiadomości od Was. ;)