sobota, 3 listopada 2012

Demony (2012)

Lata temu Maria Rossi zamordowała 3 osoby, które ją egzorcyzmowały. Została umieszczona w zakładzie zamkniętym. Jej córka, Isabella, jedzie do Rzymu odwiedzić matkę w szpitalu. Próbuje dowieść tego, że kobieta jest opętana i chce uwolnić ją od cierpień.

,,Demony'' to film niezbyt wysokich lotów. Zrobiony w formie dokumentu, miał sprawiać wrażenie, że jest oparty na faktach. Aktorzy grali niczym drewno, ich wypowiedzi i strach były bardzo udawane. Przez pierwsze piętnaście minut nie dzieje się nic. Do tego filmu podchodziłam dwa razy, za pierwszym zasnęłam po 10 minutach.

Jedynym plusem tego filmu są całkiem niezłe sceny egzorcyzmów. Mimo tego film jest całkowicie pozbawiony jakiejkolwiek atmosfery strachu i napięcia. Bardzo mi się to nie podobało. Film miał bardzo rozwiniętą kampanię reklamową, na którą dałam się nabrać, z zaciekawieniem usiadłam do tego filmu, ale trochę się zawiodłam. Nie oczekiwałam czegoś na miarę 'Egzorcysty', bo wiadomo, że taki film już nigdy nie powstanie, ale liczyłam, na choć niewielki przełom w horrorach religijnych. Wyszło jak zawsze.

,, Demony'' to film, którego nie polecam wam na dzisiejszy, jutrzejszy bądź jakikolwiek wieczór, ponieważ tylko go stracicie. Schematyczna fabuła i nudne momenty sprawiły, że nie darzę tego filmu zbyt wielką sympatią. Zamiast ,, The Devil Inside'' obejrzyjcie ,,Egzorcystę'' i zakosztujcie prawdziwego strachu i kunsztu filmowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobała Ci się recenzja?
Chcesz wyrazić zdanie o filmie?
Zapraszam do komentowania, czytam wszystkie wiadomości od Was. ;)